tratamiento fisioteràpia

TÈCNIQUES DE TRACTAMENT FISIOTERÀPIA

Fisioterapeutes de vocació i en contínua formació

Ens agrada la nostra feina i així ho transmetem als nostres pacients, estudiant i personalitzant l’elecció de les tècniques de fisioteràpia en cada un dels nostres tractaments de fisioteràpia.

drenaje linfatico manual

DRENATGE LIMFÀTIC MANUAL

Tècnica manual que utilitzem en fisioteràpia per activar la circulació i ajudar a drenar l’excés de líquids en el cos.

La podem aplicar en el cas de: Limfedema secundari a intervencions quirúrgiques on es vegin afectats els ganglis limfàtics (càncer de mama). Després d’intervencions de cirurgia plàstica com l’abdominoplàstia o la liposucció.

terapia manual

TERÀPIA MANUAL ORTOPÈDICA

Conjunt de tècniques de fisioteràpia que inclou tècniques de mobilització articular, mobilització dels teixits tous i del teixit neural, manipulacions, estiraments, autoestiraments i exercici terapèutic especialitzat.

electroterapia

ELECTROTERÀPIA

Estimulació elèctrica de baixa freqüència que provoca un efecte antiàlgic, pot ser aplicada mitjançant electrodes adherits a la pell o mitjançant agulles d’acupuntura.

fisioterapia puncion seca

TRACTAMENT INVASIU DE LA SÍNDROME DEL DOLOR MIOFASCIAL (PUNCIÓ SECA)

La inserció d’una agulla d’acupuntura en un múscul desencadena un procés de regeneració del teixit, en el que gran quantitat de nutrients son enviats al múscul punxat, amb l’objectiu d’ajudar a relaxar la contractura que provoca dolor. Mostra grans resultats en dolors d’origen múscul esquelètic.

diatermia fisioterapia

TRACTAMENT MIOFASCIAL

La Fàscia, reconeguda com un òrgan més del cos humà, és una xarxa ininterrompuda que envolta les diferents estructures del nostre cos. La seva funció és organitzar, separar, sostenir, assegurar i protegir. El seu desequilibri provoca restriccions que poden interferir en els moviments del cos. Maniobres d’estirament i pressions profundes ajuden al fisioterapeuta a normalitzar la tensió de la fàscia. Parlem d’una tècnica global i indolora que ajuda a la relaxació dels teixits.

precio fisioterapia

KINESIOTAPING O EMBENAT NEUROMUSCULAR

Tècnica basada en l’aplicació, a la pell, d’unes tires que s’utilitzen amb la finalitat de disminuir el dolor, afavorir la mobilitat, millorar la circulació, drenar i mantenir en el temps els resultats dels tractaments aplicats durant la sessió de fisioteràpia.

terapia miofascial

DIATÈRMIA

La Diatèrmia fa servir un corrent d’alta freqüència, no invasiva, que estimula els mecanismes naturals d’autoreparació del cos, afavorint l’intercanvi de nutrients entre cèl·lules i, accelerant així, la seva regeneració natural. L’energia Winback la podem utilitzar durant la sessió del tractament de fisioteràpia tant en lesions agudes com cròniques.
Indicacions: Lesions musculars, lligamentoses, tendinoses, articulars, pròtesis, cicatrius, readaptació a l’esport, drenatge….

neurodinámica

NEURODINÀMICA

Tècnica complementaria de fisioteràpia que consisteix en la mobilització dels nervis perifèrics en tot el seu recorregut per tal d’alliberar-los en atrapaments que poden provocar els símptomes explicats pels pacients. Pot ser útil la seva aplicació en pinçaments cervicals, cervicàlgies, ciàtiques, túnel carpià, síndrome del piramidal….

servicios de fisioterapia

ATM

L’Articulació Temporo Mandibular és molt complexa i sovint necessita l’actuació de diferents professionals per el seu tractament, la seva disfunció pot estar implicada en d’altres molèsties com la cefalea tensional o d’origen cervical, dolors dentals… La fisioteràpia pot ser de gran ajuda en el tractament conservador de l’ATM i també en la prevenció de l’aparició de problemes posteriors que poden aparèixer per no fer tractament en aquesta zona.